Thursday 26 December 2019



KEMBARA MALAYA  SOBC- HARI KE-2
24 MAC 2019

KUALA MEDANG-GUA MUSANG-DABONG-JELI-GERIK-PENGKALAN HULU





 Bergambaran sebelum meneruskan pengembaraan di hari ke -2




Apa-apa pun Sarapan dulu di Sungai Koyan




LEBUHRAYA KUALA LIPIS-MERPOH  (GUA MUSANG dalam pembinaan)
-lebuhraya masih baru nie, cantik pemandangan kiri kanan, jalan alternatif perhubungan dari Kuala Lumpur ke Gua Musang








MERPOH-GUA MUSANG





Makan tengahari di RNR Gua Musang

DABONG KELANTAN


Jambatan Dabong




Mansor-Yamaha FZ1 Bandar Penawar Johor



JELI KELANTAN


Tajam-Tajam Kawasaki ZX7R Kg Tanjung Langsat Johor







PUNCAK BANJARAN TITIWANGSA (KELATAN-PERAK)


Abang Macho
Akmal-Honda CBR600-Puncak Alam Selangor













PULAU BANDING-GERIK


Refresh sebentar di Jeti Awam Tasik Temenggor Gerik





Gambar aku je ada nie, yang lain dah tak larat nak bergambar agaknya 





SAMPAI KE DESTINASI TERAKHIR UNTUK HARI INI
PENGKALAN HULU PERAK






Nas-kawasaki E6F  Masai Johor

Fauzi -Yamaha RXZ  Kg Tanjung Langsat Johor

Kavi-Yamaha R1 Gelang Patah Johor

Amir-Yamaha XJ6 Kota Masai Johor




Penginapan kami di Hari ke-2

Dah dekat dengan sempadan Thailand 


Chalet ni tak lah mahal 

syoik rendam kaki malam-malam kat air panas

6.00 ptg : Check In




No comments:

Post a Comment